måndag 23 augusti 2010

Skogstokig


















Började dagen med en promenad idag igen. Igår var jag och sonen ute och gick vilse i skogen bakom oss. Idag hade jag lite mera koll. Kikade på kartor och hittade ett långt spår i skogen - där de brukar köra BMX också. Häftigt att tassa fram där i solens sken och upptäcka olika platser. Jag NJUTER verkligen av att se det nya - att ha variation i vardagen. Lapar sol och samlar kraft. Känner i kropp o själ hur bra det är att starta dagen såhär. Syre, sol, färger och bra i lurarna.

Så här på kvällskanten blev jag lite glad över att se Agnetas och Gundes glädje över att ses igen på Fångarna på fortet. Serien är ju lite sliten, men sonen älskade den :-)

Samlar ni på gladsaker?

1 kommentarer:

Mia systeryster sa...

Jag blev glad över att det slutade regna lagom till att jag kom hem från jobbet.
Så jag gick ut i skogen med hundarna, underbart!!Kram

Skicka en kommentar