söndag 22 augusti 2010

Wejki wejki

Denna morgon kom prinsen in klockan 7. Jag kände mig hyfsat utsövd och tänkte verkligen medvetet på hur härligt det är att ha en liten sötnos som tassar in och kramar om en. Och det talade jag om för honom. En ständig liten gladsak i mitt liv.

Jag började spela spel på FB igår igen. Var ju en Farmvillegalning ett tag och nu har jag givit mig in i ett nytt spel som heter Frontierville. Det gjorde mig också glad, det är ett simpelt sätt att fördriva tiden på.

Idag tänker jag ta mig en funderare över hur viktigt det är att börja dagen rätt, med rätt energi. Gårdagen var inte så kul och den började med en sur, trött mamma som påverkade sonen som också var ur gängorna hela dagen.

Jag tror vi går ut i skogen lite senare o jagar rätt på lite kantarellisar. Kul va :-)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar